Hei, kuinka voimme auttaa sinua?

Haluamme aina työskennellä parantaaksemme kokemustasi.

Löydä vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin

Kirjaudu sisään käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi. Kun olet kirjautunut sisään, näet tuotteiden hinnat ja ne tuotteet, joihin sinulla on käyttöoikeus.

Hae haluamasi tuotteet ja paina sen jälkeen Lisää ostoskoriin. Kun olet valmis ostoksissasi, napsauta ostoskorikuvaketta valikossa ja valitse Kassa. Tarkista toimitusosoite, käy tilaus läpi ja paina Vahvista tilaus.

Omat tilaukset -osiossa voit tarkastella tilauksiasi ja ladata laskut viimeisen 12 kuukauden ajalta. Voit myös nähdä mahdolliset hyvitykset.

Huolehdimme siitä, että kahvituotteesi toimitetaan turvallisesti ja nopeasti yhteistyössä tarkoin valittujen kolmannen osapuolen toimittajien kanssa. Tämä tarkoittaa, että voit nauttia suosikkituotteistasi ilman huolta – me hoidamme toimituksen, jotta sinulla on aina laadukasta kahvia ja tarvikkeita saatavilla juuri silloin, kun tarvitset niitä!

Omat tilaukset -osiossa voit tarkastella viimeisimpiä tilauksiasi ja laskujasi. Voit myös ladata laskut PDF-muodossa. Kaikki on käytettävissäsi 24/7.

"Omat suosikit" -osiossa voit helposti luoda oman henkilökohtaisen suosikkilistasi merkitsemällä tähden oikeassa yläkulmassa. Tämä tekee suosikkituotteidesi löytämisestä vaivatonta joka kerta! Voit myös luoda useita suosikkilistoja.

Tämä onnistuu ottamalla yhteyttä asiakaspalvelukeskukseemme sähköpostitse tai puhelimitse.

Voit soittaa asiakaspalveluumme numerossa 010 800 700 klo 08.00–16.00, jos tarvitset apua kirjautumiseen tai sinulla on muita kysymyksiä.

Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen: asiakaspalvelu@fi.edensprings.com

Helpompi asiakassuhde

Oma sivu tekee vesi- ja kahvikokemuksesta työpaikalla helpomman

Helpompi asiakassuhde
By clicking 'Accept All' you consent that we may collect information about you for various purposes, including: Statistics and Marketing